For at hjælpe dig så hurtigt som muligt og ukompliceret
vi har samlet svar på de oftest
stillede spørgsmål til dig.
Kan du ikke finde et svar på dit spørgsmål?
Kontakt os personligt.
Velkommen til SMARTBett kundeservice
Ring til os
Vores kundeservice er der for dig. Ventetid mindre end
5 minutter.
RING TIL OS
+49 (0) 5175 928 999 0
5 minutter.
Vores kontortid:
Man - Еor: 8:00 - 17:00
Frу: 8:30 - 15:00
Lør / Søn: lukket
Din telefonudbyders priser gælder.
Generelle spørgsmål
Hvordan fungerer leveringen?
Din Skabsseng leveres af et speditionsfirma. Små artikler leveres af GLS, undtagen hvis
vægten eller mængden er for stor. Alle aftaler om leveringsdatoen kan arrangeres direkte
med speditøren. Inden leveringen lav en aftale pr. telefon eller modtag en e-mail om denne
aftale. Så kan vi sørge for, at du kan modtage dit ønskede produkt personligt.
Hvordan udføres returnering af en skabsseng?
Hvis du etv. ønsker at sende tilbage garderobe seng, kan du inden for 14 dage efter
varens modtagelse udnytte din fortrydelsesret og sende din retur af ordre til os. Klik blot på
knappen nedenfor og send din forespørgsel til vores kundeservice.
Vi opkræver et returgebyr på et bestemt beløb (som f.eks. 250 €) for en returnering, eller
du sender din bestilling tilbage selvstændigt. Ved afhentning bliver du informeret særskilt om
en aftale via e-mail.
Du bedes derfor også kontrollere din spam-mappe. Når varerne ankommer til vores lager, vil
de blive tjekket straks, og derefter overføres beløbet til dig. Pak venligst varerne
tilstrækkeligt ind (helst i den originale emballage) for at garantere en sikker forsendelse, da
der normalt intet ekstra emballagemateriale kan medbringes.
DIN ANMODNING
Leverer SMARTBett sine varer også til udlandet?
Tilbuddet er tilgængeligt for alle kunder i Europa, der ønsker at bestille en seng Murphy og
andre varer. Du kan finde leveringsomkostningerne
her
Ordrer
Hvor er nu min ordre?
Du kan se den aktuelle leveringsstatus af din ordre via leveringssporing. I den
forsendelsesbesked, du har modtaget via e-mail, finder du et link til tracking af leveringen.
Hvis statussen på din ordre viser ”leveret”, selv om du ikke har modtaget varerne, bedes du
først tjekke i speditørens leveringssporing, om pakken blev leveret til en nabo eller i en
pakkeshop. Har du evt. yderligere spørgsmål eller er din ordre ikke kommet helt frem efter
flere dage, eller måske er statussen ikke skiftet, bedes du også sende os en forespørgsel,
således at vi kan tjekke den. Klik blot på knappen nedenfor.
YOUR REQUEST
Kan jeg indstille leveringsdatoen?
Du kan angive en ønsket dato under ordren, men vi kan stadig ikke garantere, at denne
dato kan blive overholdt. Fold ud-senge leveres af et speditionsfirma. Deres specialister vil
kontakte dig direkte via din e-mail eller telefon til at foreslå en leveringsdato. Små artikler
leveres som en postpakke. I dette tilfælde kan vi ikke have nogen indflydelse på
leveringstiden. Med pakkeudbydere som GLS kan du spore leveringsstatussen online.
Kan jeg ændre den anførte leveringsadresse?
En efterfølgende ændring af leveringsadressen er kun mulig, hvis varerne har ikke endnu
forladt lageret. Send os blot en forespørgsel ved hjælp af knappen nedenfor. Har varerne
allerede forladt lageret, eller er leveringen allerede blevet anmeldt, er det ikke længere
muligt at foretage en ændring.
DIN ANMODNING
Kan jeg ændre min ordre og tilføje der artikler og tjenester?
Det er muligt at tilføje varer eller tjenester til en aktuel ordre (undtaget herfra er ordrer med
betalingsmetoderne ”på konto” eller ”på afbetaling”).
Send os blot en forespørgsel med dine ønsker ved hjælp af knappen nedenfor.
DIN ANMODNING
Send os blot en forespørgsel med dine ønsker ved hjælp af knappen nedenfor.
Betaling / Refusion
Hvilke muligheder for betaling kan jeg vælge?
Du kan finde alle tilgængelige metoder til at betale for skabeseng her
Hvorfor har jeg stadig ikke fået en faktura?
Din kvittering for fakturaen sendes først efter leveringen af varerne til din specificerede
e-mailadresse, samt den er ikke en del af leveringen. I tilfælde af at du etv. ikke har fået din
kvittering for fakturaen 1 uge efter at du har fået din pakke, se venligst i din spam-mappe.
Når du stadig ikke kan finde din faktura der, send os venligst blot en kort besked ved hjælp
af knappen nedenfor.
DIN ANMODNING
Hvordan får jeg en kreditnota?
Kreditnotaer tilbagebetales altid af os med den valgte betalingsmetode i bestillingsprocessen
(undtagelse - efterkravsforsendelser). Betalinger vil blive refunderet inden for 14 dage efter
annullering.
Hvis du ikke har modtaget en kreditnota efter udløbet af denne frist, send os venligst din forespørgsel ved hjælp af knappen nedenfor. Hvis du har fået en forkert refusion, kontakt os venligst på samme måde. For en vellykket verifikation behøver vi det tilsvarende ordrenummer med en kort beskrivelse.
DIN ANMODNING
Hvis du ikke har modtaget en kreditnota efter udløbet af denne frist, send os venligst din forespørgsel ved hjælp af knappen nedenfor. Hvis du har fået en forkert refusion, kontakt os venligst på samme måde. For en vellykket verifikation behøver vi det tilsvarende ordrenummer med en kort beskrivelse.
Hvorfor har jeg stadig ikke fået en kreditnota?
Du vil modtage en kreditnota i tilfælde af en returnering eller en eventuel rabat. I tilfælde af
en returnering, kan kreditnotaen ikke udstedes, før vi har modtaget dit returnerede produkt,
og tildelt den til din ordre. Såfremt du ikke har modtaget en kreditnota inden for 14 dage efter
forsendelse af din returnering, kontakt os venligst ved hjælp af knappen nedenfor.
DIN ANMODNING
Annullering / Returnering
Hvordan kan jeg returnere en artikel?
Ønsker du at sende tilbage et produkt, der ikke er en Skabsseng? Det er intet problem.
Du har selvfølgelig 14 dages-fortrydelsesret efter modtagning af din vare.
For at sikre en hurtig og problemfri håndtering af returneringen, følg venligst nedenstående anvisninger:
Du har selvfølgelig 14 dages-fortrydelsesret efter modtagning af din vare.
For at sikre en hurtig og problemfri håndtering af returneringen, følg venligst nedenstående anvisninger:
- Please send us a request via the button below, so that we can note your return in your order. Send os venligst en forespørgsel via den nedenstående knap, så vi kan registrere din returnering i din ordre.
- Når du returnerer varerne, pak dem på en sådan måde, at de kan forsendes uden at blive beskadiget.
- Bring pakken til en pakkeserviceudbyder og returner den til os. Desværre kan vi ikke acceptere ufrie forsendelser.
Hvad skal jeg gøre, når jeg modtager en beskadiget vare eller ødelagte
dele?
Vi beklager, da det naturligvis ikke burde ske.
DIN ANMODNING
- Det er derfor vigtigt, at du anmelder en skade direkte, så snart du opdager den, så vi kan behandle den hurtigt. Det er således bedst at tjekke alle pakker og komponenter, inden montage.
- Send os venligst også en kort beskrivelse af dette ved hjælp af knappen nedenfor. Efter modtagelse af dit kundespørgsmål, vil du hurtigst muligt få en tilbagemelding om den videre procedure.
Hvordan kan jeg kræve garantien for defekte varer?
I løbet af de første to årfra leveringsdatoen har du et lovligt garantikrav. Hvis du ønsker at
udnytte denne garanti, send os venligst din forespørgsel ved hjælp af knappen nedenfor.
Vi vil gennemse de dokumenter, der du har sendt til os, og vender tilbage hurtigst muligt for at diskutere det videre forløb af din klage.
DIN ANMODNING
Vi vil gennemse de dokumenter, der du har sendt til os, og vender tilbage hurtigst muligt for at diskutere det videre forløb af din klage.
Hvordan annullerer jeg min ordre/artikel fra min ordre?
For at annullere din ordre, send os venligst en forespørgsel ved hjælp af knappen nedenfor.
Efter en vellykket verifikation samt annullering af din ordre, vil du modtage en bekræftelse pr.
e-mail, og det tilbagebetalte beløb vil blive refunderet straks.
DIN ANMODNING
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har fået en forkert artikel?
Vi beklager, da det naturligvis ikke burde ske.
Vi erstatter naturligvis artiklen gratis, hvis du ønsker det.
DIN ANMODNING
Vi erstatter naturligvis artiklen gratis, hvis du ønsker det.
- Send os venligst din forespørgsel samt en kort beskrivelse af artiklen ved hjælp af knappen nedenfor.
- Efter din anmodnings modtagelse, vil du modtage oplysninger hurtigst muligt om den videre proces.
Sikkerhed og vilkår
Hvor findes vilkår og betingelser?
Se venligst vores vilkår og betingelser
her
Hvor finder jeg annulleringspolitik?
Se vores annulleringspolitik og prøveformular for tilbagekaldelse
her
Hvor finder jeg privatlivspolitik?
Vi tillægger beskyttelsen for dine personlige oplysninger stor betydning. Du blive bekendt
med vores komplette privatlivspolitik
her