KUNDESTØTTE
Vores supportteam vil med glæde svare på alle dine spørgsmål om produkter, levering eller klager. Ring gerne til os fra mandag til fredag mellem kl. 9.00-16.30. Du kan også sende os en e-mail. Vi vil normalt svare på dine spørgsmål senest den følgende dag.
LEVERING
Skabsseng levering udføres enten af en leverandør, som vi har bestilt, eller af en fragtspeditør. Du vil selvfølgelig modtage et forslag til leveringsdato eller en forsendelsesbesked på forhånd.
MONTERING
Udover selvmonteringen kan du bestille en professionel montering med pålidelighed fra vores montageteam:

  • Normalt bliver montagen udført direkte ved leveringen.
  • Dine møbler er sikkert og rent bygget med.
  • Vi sørger også for bortskaffelse af emballagen.
GARANTI
I løbet af senge garderobe garanti på 2 år har du mulighed for at kontakte os til enhver tid, hvis du har eventuelle spørgsmål vedrørende dit møbel. Efter udløbet af de 2 år har du selvfølgelig stadig mulighed for at købe reservedele hos os.
SHOWROOM
I vores showroom kan du selv overbevise dig om vores kvalitet og inspiration. Vi tilbyder dig gerne konsultation på en venlig måde og vise dig strukturen og funktionerne af vores SMARTBett. Hvis du har brug for en artikel hurtigst muligt, kan vi tjekke, om den er på lager, og i dette tilfælde er du i stand til at tage den med.
FORBEDRING
Vores produkter testes og forbedres konstant. Her kan vi endda integrere forslag fra vores kunder. Dette kan påvirke både selskabets produkter selv og forslag til forbedringer, som vedrører monteringsinstruktioner.